כל מה שטוב בשבילך הצעות והטבות מיוחדות קופונים וימי מכירה מיוחדים

כל מה שטוב

כתבות, טיפים והמלצות על כל מה שטוב בשבילך בחיים

איך להיות שמח ומאושר יותר? 24 טיפים מצחיקים ופשוטים

האם אי פעם אתה מוצא את עצמך מרגיש או חסר אושר? זה מאבק נפוץ עבור אנשים רבים, אבל החדשות הטובות הן שיש דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי להגביר את מצב הרוח שלך ולמצוא יותר שמחה בחיים. החל מנימנום קל ועד למסיבת ריקודים, יש המון דרכים מהנות וקלות להגביר את האושר שלך. אז אם אתה מוכן להתחיל להרגיש טוב יותר ולחיות את חייך הטובים ביותר, המשך לקרוא כמה טיפים מצחיקים כיצד להיות מאושרים יותר.

24 טיפים מצחיקים ופשוטים איך להיות שמח ומאושר יותר בחיים

האם אתה מרגיש ללא מצב רוח? לא בא לך לחייך לאנשים כי אתה מרגיש לא טוב? אל תפחד, קורא יקר! בכתבה שלפניך תמצא 24 טיפים מצחיקים שיעזרו לך להגביר את רמת האושר שלך!

 

1. תלבש תחפושת – 

כן, קראת נכון. תתחפש ועדיף למשהו מצחיק. מפזרים קצת נצנצים על המצח, חובשים מסיכה על הראש ופשוט מסתובבים סביב הבית ועושים צחוקים וחיקויים. תתפלאו כמה מהר מצב הרוח שלך מתרומם!

 

2. צפו בסרטוני וידאו מצחיקים על חתולים –

אם להתחפש זה לא בשבילך , נסה לצפות בסרטונים מצחיקים על חתולים. יש משהו בתעלולי חתולים שיכולים להפוך אפילו את הזעף הרציני ביותר לצחוק מתגלגל. רק היזהר שלא להתמכר יותר מדי!

 

3. תשירו במקלחת- 

למי אכפת אם אתם לא הזמרים הכי מוכשרים במשפחה? שירו מכל הלב במקלחת. זו אחת התענוגות הפשוטים של החיים שלעולם לא מזדקנים. אתם יכולים אפילו להפתיע את עצמכם ולגלות כישרון נסתר להפוך ולזמר הגדול הבא של ישראל!

4. התחבר לילד הפנימי שבך – זוכרים שכאשר הייתם ילדים שיחקתם עם בובות, דמויות של גיבורי על או לגו במשך שעות רבות? נסו לבקר מחדש את ימי הילדות הנשכחים האלה ותנו לדמיונכם להשתולל. בנו טירה, צרו דמות של גיבור-על או תארגנו מסיבת תה. זו דרך נהדרת לשחרר את היצירתיות שלכם ולשכוח מכל האחריות שיש לכם בתור מבוגרים אחראיים אפילו אם זה רק לשעה קלה. 

5. תרקדו כאילו אף אחד לא צופה בכם – פשוט שימו מוזיקה אנרגטית וקצבית שאתם אוהבים ותתחילו לקפוץ ולרקוד כאילו אתם רקדנים מקצועיים במופע. תנו לעצמכם נקודות בונוס אם אתם רוקדים כך בפומבי. זו תחושה משחררת שיכולה לגרום לכם להרגיש חיים ונטולי דאגות. בנוסף זה תרגיל נהדר שיוציא אתכם מאיזור הנוחות ויאמן אתכם להיות שמחים ומאושרים יותר. 

6. תאכלו גלידה – כשכל השאר נכשל, איכלו גלידה. זו עובדה מדעית שגלידה יכולה לגרום לך להיות מאושר יותר. אוקיי, אולי זה לא מוכח מדעית אבל זה בהחלט נכון בליבנו. 

7. ספרו בדיחה – שמח מישהו אחר בכך שתספר לו בדיחה. זה לא חייב להיות טוב, רק משהו להצחיק אותם. הצחוק מדבק ויכול להפיץ אושר לסובבים אותך.

8. חבקו עץ – זה אולי נשמע לכם מוזר, אבל סמוך עלינו. לחבק עץ זו דרך נהדרת להתחבר לטבע ולהרגיש אושר ושלווה. בנוסף, זה עץ. איך אתה לא יכול להיות שמח לחבק עץ?

רוצים עוד? תמשיכו לגלול יש לנו עוד טיפים מצחיקים שיכניסו אושר ושמחה וישבו את השגרה המשעממת שלכם.

 

מה עוד תוכלו לעשות כדי להיות יותר שמחים?

9. קח תנומה קלה

לפעמים כל מה שאתה צריך כדי לשפר את מצב הרוח שלך הוא תנומה מיושנת וטובה. מצא נקודה נוחה, עצום את העיניים ונסחף לארץ החלומות. רק וודא שתכוון שעון מעורר כדי שלא תישן כל היום!

 

10. צפו בסרט מרגיש טוב

אין כמו סרט טוב לשים חיוך על הפנים שלך. בחר בסרט טוב עם סוף טוב. תן לעצמך נקודות בונוס אם אתם אוכלים פופקורן או שוקולד בזמן שאתם צופים!

 

11. דבר עם חיית המחמד שלך

חיות מחמד הן מאזינים נהדרים ויכולים לספק נוחות נחוצה מאוד כשאתה מרגיש דכדוך. ארגן לך שיחה מלב ללב עם חברך הפרוותי וספר לו על הצרות שלך. הם אולי לא מבינים מה אתה אומר, אבל הם בהחלט יעריכו את תשומת הלב.

 

12. ערוך מסיבת ריקודים

לא משנה מה הטעם המוזיקלי שלך, מסיבת ריקודים היא תמיד רעיון טוב. הכן פלייליסט עם כל המנגינות האהובות עליך ותביא את גופך לזוז. הזמן חברים, בחר נושא למסיבת הריקודים ותהפוך לדיג’יי ליום אחד.
אתה לא צריך להיות רקדן נהדר, פשוט תשתחרר ותתחיל ליהנות. מי יודע, אתה יכול אפילו להמציא
מהלך ריקוד חדש
!

 

13. אכלו את האוכל האהוב עליכם

אוכל יכול להיות מגבר מצב רוח רב עוצמה, במיוחד אם זה האוכל האהוב עליך. פנקו את עצמכם בפרוסת פיצה, עוגיות שוקולד או המבורגר גדול. רק הקפד להתענג על כל ביס!

 

14. תעשו אמבטיה או מקלחת חמה –

אין כמו אמבטיית בועות חמה לשטוף את הצרות שלך. הדליקו כמה נרות, הוסיפו כמה בועות וספגו כל עוד תרצו. רק היזהרו לא להירדם!

 

15. כתוב לעצמך מכתב

לפעמים אנו זקוקים לתזכורת לכל הדברים
הטובים בחיינו. כתוב לעצמך מכתב המפרט את כל הדברים שאתה אסיר תודה עליהם. זה עשוי
להרגיש מטופש בהתחלה, אבל זה יכול להיות תרגיל רב עוצמה בהכרת תודה וחיוביות
.

 

16. ללבוש משהו טיפשי

מי אומר שאתה צריך להתלבש רציני כל הזמן? ללבוש משהו מטופש, כמו כובע מצחיק או זוג גרביים מצחיקות. זו דרך נהדרת לבטא את אישיותך ולהראות את הצד המהנה שלך.

 

17. צאו לטייל החוצה

אוויר צח ושמש יכולים לעשות פלאים בגלל מצב הרוח שלך. צאו לטייל נינוח בחוץ ותיהנו מהנוף. אתה יכול אפילו לגלות מקום מועדף חדש בשכונה שלך.

 

18. ללמוד משהו חדש

לימוד משהו חדש יכול להיות דרך נהדרת להגביר את האושר שלך. בין אם זו שפה חדשה, מתכון חדש או תחביב חדש, הרחבת הידע שלך יכולה לתת לך תחושה של הישג וסיפוק.

 

19. לעשות משהו נחמד למישהו אחר

לעשות משהו נחמד למישהו אחר יכול להיות דרך נהדרת להפיץ אושר. קנו חבר קפה, כתוב פתק תודה, או פשוט תן למישהו מחמאה אמיתית. זה יכול לגרום לך וגם לאדם האחר להרגיש טוב.

 

20. תרגול מיינדפולנס

מיינדפולנס עוסק לחיות ברגע ולהיות נוכח. קח כמה דקות בכל יום כדי לתרגל את המיינדפולנס, בין אם זה באמצעות מדיטציה, נשימה עמוקה או פשוט להתמקד בסביבתך. זה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהגביר את האושר.

 

21. קח הפסקה ממדיה חברתית

המדיה החברתית יכולה להיות נהדרת להישאר מחובר ומעודכן, אך היא יכולה גם להוות מקור עיקרי ללחץ וחרדה. קח הפסקה מהמדיה החברתית והתמקד בקשרים אמיתיים במקום. אתה עלול להיות מופתע כמה אתה מרגיש מאושר יותר.

 

22. ארגנו ערב חברתי למשחק –

אסוף כמה חברים או בני משפחה ויש לך ערב משחק מהנה. בין אם אתה משחק משחקי לוח, משחקי קלפים או משחקי וידאו, זו דרך מהנה לקשור קשרים וליצור זיכרונות חדשים.

 

23. קחו מיני-חופשה

אתה לא צריך לנסוע רחוק כדי לצאת לחופשה. קח חופשה קצרה לעיר או לעיירה סמוכה והכירו את העיר. זו יכולה להיות דרך נהדרת להטעין ולברוח מהשגרה היומית.

 

24. לצחוק כל יום

צחוק הוא באמת התרופה הטובה ביותר. הקפידו לצחוק כל יום, בין אם זה דרך צפייה בתוכנית קומדיה, לקרוא ספר מצחיק, או סתם לספר בדיחה. זה יכול להגביר את מצב הרוח שלך ולהפחית את הלחץ.

 

אז הנה יש לכם את זה, תתחילו ליישם. שימו לב איך 24 טיפים מצחיקים ופשוטים יכולים לעזור לכם להיות מאושרים יותר. זכרו, אושר הוא מסע, לא יעד, אז תיהנו מהנסיעה.

מעוניינים לקבל שיחת מוטיבציה ואימון ליצירתיות ופיתוח חשיבה חיובית בחיים או בעסקים? מלאו את הפרטים ותיהנו מהטבה מיוחדת לחברי מועדון כל מה שטוב

אתר כל מה שטוב מרכז בתוכו שפע של טיפים מעשיים וקלים ליישום מיידי, כתבות, וראיונות עם מומחים בתחומים שונים בחיים: הצלחה בקריירה, פיתוח עסקים, הצלחה עסקית, בריאות, כסף וכל מה שיעזור לכם לחיות חיים טובים יותר, בריאים יותר, מלאי סיפוק ומשמעות. היכנסו לאתר האינטרנט כל מה שטוב ותתחילו ליהנות מתכנים מעניינים שיקדמו אתכם צעד אחד קדימה. הירשמו למועדון החברים כל מה שטוב ותתחילו ליהנות מתכנים מעניינים, כתבות מומחים, פודקאסט וטיפים לחיים טובים יותר והדרכים לשיפור ולהתמודדות בכל תחומי החיים.

 

בנוסף תקבלו הטבות מיוחדות, הזדמנות וזכות ראשונית להיכנס לקבוצות קנייה בהנחות מפתיעות רק לחברים הירשמו ושתפו.

 

כל מה שטוב

הרצאות וסדנאות – נבחרת המרצים

ייעוץ ואימון אישי

אימון עסקי

קידום, שיווק ופיתוח עסקי

כל מה שטוב בקהילה – פעילויות חברתיות

הפודקאסט – כל מה שטוב 

בעל עסק, הצטרף לפרוייקט כל מה שטוב

כל מה שטוב ברשתות החברתיות

טיפים, כתבות, וראיונות עם מומחים בתחומים שונים בחיים: הצלחה בקריירה, פיתוח עסקים, הצלחה עסקית, בריאות, כסף וכל מה שיעזור לכם לחיות חיים טובים יותר, בריאים יותר, מלאי סיפוק ומשמעות. היכנסו לאתר האינטרנט כל מה שטוב ותתחילו ליהנות מתכנים מעניינים שיקדמו אתכם צעד אחד קדימה. הירשמו למועדון החברים כל מה שטוב ותתחילו ליהנות מתכנים מעניינים, כתבות מומחים, פודקאסט וטיפים לחיים טובים יותר והדרכים לשיפור ולהתמודדות בכל תחומי החיים.

כל הזכויות שמורות לאתר כל מה שטוב 2017

נגישות